sobota 24. januára 2015

Leitha mountains geocaching

Ráno vstanem, urobím si kávu, pozriem von oknom. Je škaredo a zima, 7°C. Čaká ma nejaká práca na počítači. Tá by mohla počkať do večera, čo keby som si šiel zajazdiť? Ale v takom počasí? Aspoň si nájdi dobrý dôvod! Chvíľu rozmýšľam a hneď mi napadá geocaching. Mám uloženú kešku ešte z leta, je ďaleko tak akurát na dnešný výlet. Super, takže idem.

Vyťahujem zimnú výbavu: zimnú vložku do bundy, zimnú vložku do ladviňáku, kolenačky a kuklu z Lidlu, samozrejme zimné rukavice. Do termosky dávam kávu.
Štartujem skúter, helma na hlavu, do navigácie ťukám cieľ. Vyrážam.

Cesta ubieha svižne, premávka je slabá. Hneď som na hraniciach, idem okreskami cez Berg, Kitsee, Parndorf, Jois, Purbach. Tam je moja dnešná keška. Parkujem na odporučenom mieste a idem asi 100m pešo po poľnej ceste.


Trochu do kopca a som pri prvom bode, ktorý treba odfotiť. Zistím z tabule informácie, ktoré musím poslať zakladateľovi kešky.


Je to táto keška http://coord.info/GC2HKZ9, hovorí o Leitha Mountains a vápenci, ktorý sa tu nachádza. Pokochám sa chvíľu a idem k druhému bodu. Je to starý vápencový lom, nutnú ďalšiu fotku robím selfie. Do lomu si chodia miestni opekať, je tu roztrúsených niekoľko ohnísk. V lete to tu musí byť romantika.


Je odtiaľto krásny výhľad na jazero neusiedler.



Misia splnená, idem pomaly dole ku skútru. Aby sa nepovedalo, že som si termosku bral zbytočne, dávam si ešte na stojáka malý "piknik". Pohyb ma zohrial, ale aj tá káva bodla.


Fúka taký vietor, že mi zhodil termosku aj pohár, takže som získal patinu. Balím, vyrážam spokojný domov. Cestou zastavím ešte kvôli tejto fotke :).


Domov prídem až za tmy. Urobil som 120 km, nestretol som jediného motorkára. Ani sa nečudujem :).

PS - keška bola typu earth cache, čiže pre zmenu som nehľadal skrýšu s krabičkou, ale robil fotky a odpovedal na zadanie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára