sobota 19. septembra 2009

Kalte Kuchl poprvé :)

Tak nejak som dostal chuť na Alpy, ale iba na krátky výlet. Sadol som ku Google mapám a plánoval trasu. Predbežný plán bol ráno vyraziť a večer byt doma. Trasa mala 300km a čas jazdy vychádzal na cca 7 hodín. Plus prestávky na oddych a dotankovanie tela.



Lomový bod na otočenie trasy smerom domov bol Kalte Kuchl. Známa motorkárska reštaurácia a „povinná“ zastávka na šnicel.




Namiesto odchodu o 9:00 vyrazím 12:36, ja proste pred 10tou nevstanem :(. Mal som skoro plnú nádrž, najazdil som od tankovania 50 km, takže vyrazím smer AT. V pláne nie je ani 1 km po diaľnici. To aj úspešne dodržiavam, mám svižné tempo ale všade dodržiavam rýchlosť. Cestou tam ma 3x zdržali prechádzajúce vlaky, kým prešli tak som sa trošku zapotil, lebo na slnku občas zapražilo. Na pár miestach opravovali cestu, takže trebalo ísť opatrne, ale nič hrozné. Keďže som šiel cez pracovný deň, celú cestu som šiel takmer sám.

Až v alpách, keď sa začali objavovať pasúce sa kravičky, začínam v protismere míňať motorkárov. Zo zvyku v Rakúsku nezdravím, na moje prekvapenie asi 3/4 ma pozdravila ako prvá...s tým som nerátal. Keďže som neskoro vyrážal, tlačil ma čas, tak som sa moc nezastavoval a nefotil, iba som si užíval kľukatú cestu a samotu. Veď prídem sem ešte viac krát.



Zastávku som mal iba jednu, rýchlo som do seba hodil kávu a chleba, zapil vodou, vypustil čurací ventil a šup pokračujem. Pri Kalte Kuchl som iba zastavil, vytiahol konečne foťák a urobil som pár fotiek, hneď aj futaším domov. Mojim smerom sa pridalo pár motorkárov, nechám sa predbehnúť, nechcem brzdiť opatrnejšou jazdou keďže som v neznámom prostredí. Ale držím sa ich, asi ich to trošku škre keď videli skútrik a teraz sa ho nevedia striasť :).

Ukazovateľ stavu nádrže sa zastavil na polovici, keďže som v strede trasy už tuším, že tu nebudem musieť hľadať pumpu...rezerva začala svietiť pár km pred Hainburgom, takže tam tankujem a za chvíľku som doma.



Sumár - prejdených 300 km, spotreba 4.08 l/100km, odchod 12,36, tankovanie v Hainburgu o 18,50. Svižným tempom som prvý krát v živote urobil danú trasu za kratší čas, ako pôvodne ukazovala navigácia. Doteraz to bol vždy udaj z GPS + 1 hod + prestávky...nechápem, pritom som to moc nehnal.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára