nedeľa 25. januára 2015

Hohe Wand

Táto posledná alpovačka bola trochu náročná, teplota 34°C nám dala zabrať. Kým sme šli okreskami bolo dobre, vetráky na bunde fungovali, no keď sme zastali hneď z nás tieklo.
Ja som dal celkovo 420 km, samotný výlet mal 381 km od Hainburgu po Hainburg.

Prvú pauzu sme mali kúsok za Forchtensteinom pri kaplnke, ktorú Doktor s Vladym znesvätili pod bukvicami :)



Ďalšia zastávka bola na vyhliadke Skywalk. (Kešku mám :)).



Potom sme išli kúsok ďalej na vyhliadkovú vežu. To nám dalo zabrať, trebalo ísť kúsok pešo, zo mňa tieklo...













Cestou dole sme sa zastavili na detskom ihrisku, chlapci hodnotili stroj.



a Doktor a ja sme ho museli vyskúšať :)



Krátke videjko na Youtube.



Odtiaľ sme šupli smer kalte kuchl, kde nás čakal šnicel a dve pivá.




Lákalo ma tunajšie kúpalisko, ale bez plaviek by ma tam asi nepustili





Kým sme trochu vytrávili bolo už 6 hodín, otočili sme to domov cez Gloggnitz a opäť 3 eisenstadtské baby, v Hainburgu na pumpe sme už toho mali dosť. Nebyť toho tepla, bola by to brnkačka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára