nedeľa 25. januára 2015

Wildalpen

Po poslednom vylete som mal v hlave zhruba takyto okruh


Zacali sme tankovanim v Hainburgu, kde sme si aj kupili dialnicne znamky. Nechcel som ist horom cez Hainfeld, Kalte Kuchl a Mariazell ako vzdy, ale spodom cez Semmering na Kapfenberg, vsetko po dialnici.
Hned v Hainburgu mame prvy zadrhel. Neviem po nemecky, ale hrdo si pytam autoban vinete fur motorad, cvaj stuk. Teta sa pyta ci cen tage, ja hovorim ja. Oznaci nam znamky, ja platim, sice vyssiu sumu ako som cakal a idem k motorkam. Vsimam si na blocku sumu za znamku 7,90€ namiesto 4,50€ a tusim zradu. Ano, na znamke je auto a teta nam omylom dala znamky na auto. Takze skrabem sa po hlave, dumam ako vysvetlim tete problem ked neviem po nemecky a ona po anglicky, uz vidim vyhodene prachy von oknom, ked zrazu z pumpy vykroci veduca pumpy a zacne mi vysvetlovat ze nastala chyba. Pri pokladni mi vysvetlia, ze povodnu platbu stornuju a opat nablokuju benzin a teraz uz spravne znamky, vsetko teda prebehlo hladko, s usmevom sa lucime a mozeme vyrazit :)

Hainburg, Wien, Semmering, Kapfenberg, prazdna dialnica, drzime si 90/80 tku a uzivame si. Po cca 90 km zastavujeme na kratky oddych,



ja mam navyse krasnu spotrebu, v prepocte 3,27 litra...to ujde nie? :) teplota krasnych 29°C.



V Kapfenbergu zideme z dialnice, mame este polku nadrze. Kedze uz presla hodna chvilka a sme hladni, ideme jest. Sme sami, tak davame prednost jedlu nadivoko - snicel nebude. Zastavim teda pred prvymi potravinami a kupujem pecivo, syr, salam, keksiky a ideme hladat vhodne miesto.

cestou...



nasli sme :) stol s lavickami, co viac...




hadam len krasny vyhlad




Z Kapfenbergu smerujeme hore na Thorl a Gusswerk, kedze mame stale dost benzinu, rozhodujeme sa tankovat v Gusswerku, kde je ale najblizsia pumpa 3 km dalej, v Mariazelli. Cestou pod Mariazellom najdeme dedinsku malu OMV, ale brat veli, ideme o kilometer dalej do Mariazellu na velku OMV :). Tak ideme serpentinami hore, brat uz na rezervu, ked nam 200m pred pumpou zablokuje cestu policajne auto. Musime stat, za nim pristava zlty vrtulnik a naokolo je plno hasicskych aut a sanitiek...nieco sa stalo....tak sa teda nakoniec s dlhym nosom otacame a ideme spat dole na tu malu OMV :),  brat tankuje, ja mam stavy stale dost.

V Gusswerku otacame doprava smer cesta 24 na Wildalpen, tato cesta bola nasim cielom a naozaj ju odporucam. Nadherny usek, sice sa strieda kvalitny asfalt so starym vyfrezovanym a popraskanym (teraz uz je vsade novy asfalt), ale tie pohlady stoja za to...po ceste je aj niekolko tunelov...
ved aha....









Jawa v alpach, spokojny jazdec :)






potrebuje to komentar?




Zastavujem takto kusok pri krajnici, za sebou pocujem rev supersportov, naozaj tomu nakladaju, davam preto vystrazne smerovky, nech ma vidia uz z dialky. Este nestacim ani poriadne zosadnut zo skutra, ked pri mne stoja a pytaju sa, du ju niid help? S usmevom odpovedam, ze chcem si urobit iba fotku a ze dakujem...potesilo to....




cestou...



V dialke Erzberg ked to niekomu nieco hovori (pri planovani trasy som ani netusil, ze pojdeme okolo, na mape bolo vidiet iba skvrnu, nevenoval som jej pozornost :))




je to naozaj obrovske...




Cestou si hovorim, skoda ze som nevedel o tomto moste, mohli sme si cestu naplanovat cez neho....len co sme vosli za zakrutu, nasledoval velky vracak a boli sme tam :)




Tento dedusko na Vespe nas v zakrutach s prehladom trhol...no co...Jawa je Jawa  :twisted:



Uz mi dochadza benzin, tankujeme preto na BP v St. Peter Freienstein a padame domov, najvyssi cas. V Bruck am der mur ideme na dialnicu a dalej uz nema cenu pisat.

Tesi ma krasny vylet, ze ho zvladla aj Jawka, krasne 2 spotreby 3,56 a 3,26 litra.
Domov som prisiel o pol dvanastej v noci, unaveny z cesty, no s usmevom na tvari.Jedine co mi kazilo naladu bolo vedomie, ze na druhy den musim byt v praci o 6,00.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára